poniedziałek, 18 września 2017

Z motylkiem

Chodzenie po górach ma ten jeden skutek uboczny, że po porządnej wyprawie człowiek nie ma siły na nic. Tzn. umyje się, coś zje i marzy o łóżku. I z tego właśnie powodu dopiero teraz wstawiam drugą górską pocztówkę, którą tak bardzo chciałam Wam pokazać.


W górach wszystko dzieje się szybko. Człowiek patrzy z zachwytem w jedną stronę, a w tym czasie z z tyłu dzieją się takie cuda. Konkretnie patrzyłam od południa na Mięguszowieckie szczyty górujące łagodnie (sic!, to różnica wysokości sprawia) nad lustrem Wielkiego Hinczowego Stawu, a za moimi plecami w grani Baszt odbywał się taki spektakl!

A tytułowy motylek?
Motylek, czy też motylkowy motyw znalazł się na jednej z zawieszek.


Muszę jednak przyznać, że z daleka wygląda jak skrzyżowane kije hokejowe :)

8 komentarzy:

  1. Heh ja właśnie kije widzę :D
    Ech góry <3 Wieki już w Tatrach nie byłam, ale jak dzieci podrosną - będzie się działo! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My powtarzając działania moich Rodziców lądowalismy w T. pierwszy raz z dwójka, przy czym młodsze w wieku lat 2. Dobry czas, bo za dzieci nie płaciliśmy wtedy w schronisku :). Z tójką jeździmy nieorzerwanie od 15 czy 16 lat. łążac dzielnie w znacznej mierze po słowackich bo tam mniej ludzi. No jakoś tak jest, że nawet tłumy nie niszczą mojej miłości do Tatr..

      Usuń
  2. Motylek jak się patrzy. Tylko wyglądać, jak wyfrunie z zawieszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. What a beautiful creation, Agaja!!! I love it!!! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebo w górach jest wyjątkowo fotogeniczne.
    Dawno mnie tu nie było, więc obejrzałam wcześniejsze wpisy i utwierdziłam się w przekonaniu, że Twoje zawieszki są naprawdę fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanno, tak mi się ciepło zrobiło na sercu. Dziekuję!
      Niebo w górach i same góry możńa fotografować niemal co minutę, bo cięgle widać to samo inaczej. :)

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.