środa, 10 maja 2017

Siatka

Jakoś nie mogłam się pozbierać, żeby pokazać dalszy "urobek".
Co gorsza trzeba sfotografować, przegrać zdjęcia, obrobić...
No, ale wreszcie się zmobilizowałam ;)

Siatka. Sieć.
I skojarzenia - od sieci rybackich po plecione siatki z plastikowego sznurka, z jakimi w moim dzieciństwie i młodości czasem się chodziło po zakupy. Dawały się zwinąć w całkiem nieduży kłębek. A potem jeszcze były podobnie plecione z jakiejś elastycznej przedzy, które puste były malutkie, a rozciągały się do całkiem pokaźnych rozmiarów.

Zawieszka z siatką jest bardzo podobna do zakładki, którą zrobiłam w trudnym czasie. Nie myślałam o tym, gdy ją robiłam. Bawiłam się błękitami i odrobiną zieleni w tle, a potem cieniowanymi nićmi z wierzchu i zaczął się z tego wyłaniać znajomy wzór. Znajomy a przecież inny.

Nie do końca to widać na zdjęciu, ale ten siatkowy układ nici daje złudzenie głębi. I tajemniczości. Chciałoby się wiedzieć, co tam za tą kratką jest ukryte :) (druga strona taka sama)

25 komentarzy:

  1. No i ktoś Ci tę kratkę wypruje, żeby zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie ta kratka zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, jest bezpańska, więc gdybyś chciala się z nię bliżej zapoznać - pisz na maila :)

      Usuń
  3. Cieszą oczy Twoje piękne zawieszki; a im bardziej tajemnicze :-), tym bardziej cieszą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och jak miło. Chyba jeszcze zrobię coś podobnego :)

      Usuń
  4. Fajnie wyszła. Czym dłużej się na nią patrzy tym więcej kolorów się wyłania :)
    Buziaki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak właśnie jest prawidłowo. Żeby chciało się patrzeć :)
      Uściski.

      Usuń
  5. Zawieszka 3D ,faktycznie jak się na nią dłużej patrzy to widać wyłaniające się kolory,piękna:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mi się podoba, zwłaszcza pod względem kolorystycznym

    OdpowiedzUsuń
  7. O... jaka ciekawa. Inna od pozostałych. I nie mniej piękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czasem człowieka nachodzi pomysł na coę nieco innego (albo dawno nierobionego). :)

      Usuń
  8. Zobaczyłam siatkę u Oli w jej Błękitnym Zamku...i zajrzałam do źródła :)
    Też bym chciała zobaczyć co za kratka się ukryło :)
    Tylko jedno słowo może zobrazować co czuję :) FASCYNUJĄCE ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Mam jedną podobną zawieszkę(inny kolor), jeszcze nie pokazywałam na blogu, bo czeka na swoją kolej. Mogę podesłąć, proszę o kontakt ;)

      Usuń
    2. Z ogromną chęcią, poczekam aż się na blogu pojawi...dla Ciebie same plusiki bo będę codziennie zaglądać :)
      A jak to z tymi pyzami w Wielkopolsce :)?

      Usuń
    3. No to jest zarezerwowana. W kolejności jeszcze cos z zawieszek przed nią jest.

      Wielkopolskie pyzy są drożdzowe, gotowane na parze i jada się je do mięsa, najlepiej z ciemnym sosem (nie na słodko). Ww innych częsciach Polski bywają nazywane kluskami na parze.

      Usuń
    4. W mojej rodzinnej części Polski :) właśnie :) kluski na parze, obowiązkowo ze śmietana i cukrem, albo sosem/musem owocowym :)

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.